Digital Succé bok av Frida Boisen

Jag köpte boken Digital Succé då jag besökte misstagens mästare i Malmö. Frida Boisen var en av föreläsarna den dagen. Pär Johansson från Glada Hudikteatern var den andre föreläsaren som Företagarna ordnade i Malmö.

Detta inlägg innehåller affiliatelänkar.

Frida Boisen har varit chefredaktör på Göteborgs Tidningen. Förutom att sälja fler prenummerationer lyckades hon med att skapa flera virala inlägg. Sedan lyckades hob att skapa efterföljande viralitet på inläggen om det dök upp något som passade i tiden. Frida går i boken igenom hur man skapar följare och hur man hanterar kriser på sociala medier

 

Boken är tryckt på klimatsmart papper.

Digital Succé Frida Boisen

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.